divendres, 8 de juliol del 2011

Vacances

Fins fa poques hores era davant una feina que semblava que no s'havia d'acabar mai, però a tot li arriba un final; i no podria estar més satisfeta d'haver-la liquidat en les franjes cronològiques que entraven dins els meus objectius.
Aquest cap de setmana penso relaxar-me i donar unes hores lliures al meu cervell... estic temptada de provar de veure el meravellós programa de "Sálvame" per acabar de destruir qualsevol rastre d'activitat neuronal que el meu cervell pugui deixar entreveure. (Sí, volia llegir l'Ulises de'n J. Joyce i alguns dels volums de l'obra completa de Josep Pla, entre d'altres escrits de la literatura catalana -no voldria que ningú es sentís al·ludit en res quan només es tracta d'una simple coincidència pel gust literari- i totes aquestes llistes de llibres que es van acumulant en el raconet de les lectures pendents i que mai es porten a terme. Sí i, evidentment, com no, també es tracta d'engruixir el nostre ego de consumidors de cultura, perquè diuen que no queda massa bé això de no fer res quan es tenen vacances; però és que és tan fàcil deixar-se manipular per la porqueria televisiva! Gairebé em sento culpable!)

No m'ho puc creure: el temps lliure ha passat de ser un anhel a convertir-se en un desert boirós del que no en queda ni un trist miratge...vaja, resumint: que no sé què fer ara que tinc temps lliure! 
Suposo que amb l'excusa d'haver acabat la feina més urgent, ara m'hauria de plantejar posar ordre a l'habitació, però això és quelcom que no tinc cap ganes de fer, i menys si no em paguen. Diuen que el desordre espaial també és sinònim de desordre mental, i segurament ja és així, però és que en aquests moments no tinc cap ganes d'aclarir-me les idees, sobretot ara que puc estirar-me al sofà sense que pesi el sentit de la responsabilitat... en tot cas demà serà una altra història i ja hi pensaré quan torni de vacances.

FINS AVIAT!!! :)

1 comentari:

  1. Et podria proposar que fessis un vol per Girona, els de l'associació Ad'Art organitzen el Domèstica 2011, un seguit de representacións culturals i artístiques que es dues a terme en habitatges privats del Barri Vell gironí... L'excusa perfecta per aixecar-se del sofà i airejar la ment amb propostes diferents...

    Bones vacances !!!

    ResponElimina