dimecres, 7 de setembre del 2011

L'etern acné juvenil

Tenir la pell greixosa té certs incovenients ja que la meva cara continua assemblant-se a la d'una adolescent d'hormones revolucionades, en els moments més inesperats i, majoritàriament, més inoportuns, sobretot en aquelles dates assenyalades i trobades en que hi haurà fotografia de grup i un record per l'eternitat. Sí, es miri per on es miri allà estic jo amb la cara plena de cràters i de vermellors sospitoses. L'avantatge de tot plegat és que ja tinc dominat el truc de la llum i on he de situar-me en el moment en que es fa la fotografia per evitar que la meva cara aparegui molt pitjor del que realment està. Tota experiència és positiva, fins i tot la d'optar per clavar una mirada assassina al fotògraf i, d'aquesta manera, deixar-li ben clar que la seva presència no és benvinguda i, si és una mica intel·ligent, ell mateix entendrà el per què.

Després de passar uns anys d'adolescència sense excessives complicacions cutànies, vaig decidir fer una visita al dermatòleg per mirar de trobar alguna solució per dissimular el meu etern acné juvenil, el qual no és dramàtic però força empipador. El cas és que, després de receptar-me una dieta més rica en fruita, verdura i banys de sol, també va fer-me una llista de les potingues que havia de posar-me i que aquí transcric sense citar el nom dels medicaments:

* Crema de nit (35g) per a netejar els porus infectats
* Crema hidratant diària per a pells grasses
* Xampú de cabells d'ortigues blanques
* Pastilles per a tractament mensual en cas d'augment de l'acné

Si a tot això hi sumem el cost de la visita, puc assegurar que la broma em va sortir per més de 120€, suposant que això sigui un preu irrisori per la salut de la pell i, encara més important, de la meva imatge.

Amics i amigues, arribats a aquest punt només espero dues coses:
1- No quedar-me sense feina
2- Que no em facin més fotografies després de quedar-me sense feina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada