dijous, 19 de juliol del 2012

Les rates II

Dijous 19 de juliol de 2012, dia de la manifestació en contra de totes les mesures de reducció social i econòmiques que ha aplicat el govern espanyol. Deixant de banda les bromes, la meva gata no va a manifestacions, més aviat se les mira des de la teulada de casa meva i mou la cua mentre esguarda la massa amb aires de superioritat.

El problema és que la meva gata encara no és conscient que se li gira més feina de la que s'esperava; si l'estat espanyol o l'ajuntament de Girona són un graner obert a tot aquell qui vulgui posar-hi cullerada, estic més que convençuda que d'aquí a tres anys, en les pròximes eleccions, tindrem noves rates que alimentar i treballs per treure-les fora. Siguin del moviment social que siguin, i venguin la moto que venguin amb cants de sirena d'esquerres, us asseguro que seguirem pagant per a sostenir el nivell de vida de noves rates que ara veuen perillar el seu estatus de vida i només veuen sortida als seus interessos en la política. Feu-me cas, tots aquells qui ja estem avesats a veure els mateixos noms de sempre impresos en lletres de motlle, es deixaran seduir en nom de la igualtat social, de la justícia i de la cultura, cap a tot allò que ara criticaran en la manifestació d'avui i cridaran. Temps al temps. Jo, personalment, no tinc cap ganes d'engreixar ni més porcs ni més rates... mai m'ha agradat la carn de cap dels dos animals que he citat.

1 comentari:

  1. Bon símil.... encara que jo continuo amb el meu positivisme i crec que estem fent passets per aconseguir un sistema capitalista millor.... per les rates clar!!!
    Estic fent un curs i comparteixo classe amb un personatge curiós, sortia a la tv, va viatjar per tot el món amb el seu espectacle de música, vivia a EUA, i ara li falta un pulmó,... l'han expulsat d'aquest "meravellós" país i ja està jubilat amb 50 anys... a nosaltres ens passa el mateix, serem com els esquimals... sort que ens fixem tant amb EUA....

    ResponElimina