dilluns, 5 de desembre del 2011

Coses d'Advent

En primer lloc caldria demanar disculpes per la qualitat de la fotografia que acompanya al post d'avui; malgrat els esforços i l'evident pèrdua de temps d'alguns dels meus amics que han intentat, sense èxit, ensenyar-me a fer fotografies potables, el resultat salta a la vista i reconec que tinc les meves limitacions. És per això, per a ells que han invertit esforços i paciència, que els demano perdó humilment.

Amb la fotografia d'avui no pretenia sinó il·lustrar una mica les estampes d'il·luminació nadalenca de Girona. Aquesta és de la plaça Catalunya, amb el gran arbre (de plàstic?) que acompanya la Senyera, i que encara dubto si és una pensada per part de l'Ajuntament per evitar que hi torni a haver una altra acampada d'Indignats que faci lleig en aquestes èpoques que tot ha de ser bonic i immaculat. Altra feina tenen, diria jo, els Indignats, que instal·lar el campament base quan el temps no hi acompanya en aboslut... a més, estic convençuda que la majoria estan buscant feina.

Mentrestant, penso en les compres i en que hauria de començar a posar fil a l'agulla; hauria de fer una panera de la crisi, amb pernil Hacendado, sardines de llauna en escabetx i llet en pols, tal com aquella que es repartia en el temps de racionament. Dic això de la panera de la crisi perquè s'ha acabat la generositat dels comercials que enviaven paneres ufanoses al meu pare, o aquelles que arribaven de la Diputació amb productes de tota mena i que feien de les postres una delícia fins ben entrat el mes de març. Llàstima!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada