dijous, 8 de desembre del 2011

Coses d'Advent II

Anem a pams: encara he de decidir si trencar amb els tòpics nadalencs de l'anti consumisme i els valors sòlids a reivindicar davant les adversitats que estem patint, o si rememorar allò que de petita em feia feliç pel sol fet de tenir a les mans un paquet de colors llampants per desembolicar. Potser serà millor deixar-ho estar i parlar-ne un altre dia.

Avui us adjunto la fotografia del Mercat de Girona, il·luminat amb les llumetes corresponents i que, una vegada més, deu sortir del tot deslluïda degut a la meva ineptitud com a fotògrafa. Ja he fet tractes amb un fotògraf com Déu mana que s'ha compromès a ensenyar-me quatre trucs i que espero aprofitar.

He de confessar que fa relativament poc que m'he aficionat a les compres diàries del Mercat de Girona, sigui perquè a casa meva no hi havia tradició d'anar-hi a comprar i es preferien les grans superfícies on fer la càrrega setmanal o perquè visc en un barri residencial però apartat del centre comercial de la meva ciutat. Al llarg d'aquests últims mesos, però, aprofito alguns dels matins que no tinc feina per passejar i adquirir part de la verdura necessària per la dieta sana, cuixes desossades de pollastre, hamburgueses d'espinacs, una mica de rap a rodelles per fer amb al i julivert, tres trossets del salmó per a fregir amb espàrrecs verds, grana cuita per acompanyar i tot tipus de fruita per barrejar amb sucre i canyella (postre que he descobert fa poc i que em fa embogir a nivells lamentables).

Amb tota sinceritat us recomano que proveu l'experiència d'abandonar l'estressant ritme de les llargues cues de supermercat i dels productes lights de poca qualitat, tot i que molt més ràpids i fàcils d'adquirir. Els plats tindran un atre gust!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada