dissabte, 10 de desembre del 2011

Coses d'Advent III

Els plaers hedonistes que ens permetem per Nadal tenen una màgia que ratlla (amb perdó) l'onanisme, si és que se'm permet l'expressió. Sí, amb més o menys pressupost ens auto regalem allò que ens agrada i que "fa Nadal" per silenciar les nostres consciències que, diligentment, ens recorden que els diners no cauen del cel i que el raconet del banc ha de seguir creixent a mesura que passin els mesos i no a l'inrevés.

Sí, la teoria la tinc molt ben apresa però és que quan es tracta de perfum predomina la meva faceta més aburgesada i frívola que podria semblar d'allò més detestable, ho reconec. Per acabar-ho d'adobar, Keira Knightley, una de les meves actrius preferides (de la qual ahir en parlava en una conversa de tren a tres bandes) protagonitza l'anunci del perfum Coco Mademoiselle Chanel, la qual cosa m'ha acabat de fer decidir a seguir dins la llista de consumidors de les grans multinacionals, i dit això em quedo tan ampla. Que visquin per molts anys els perfums i, fins i tot, els seus anuncis empipadors i estúpids, horteres, i alguns de bons, que monopolitzen la major part del temps que les cadenes de televisió dediquen als espais publicitaris!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada